środa, 27 lutego 2013

Rozdział VIII- czyli powtórka z rozrywki


Jedziemy do Jastrzębia na rewanż, wszyscy po kilku godzinach jazdy autokarem mają już serdecznie dość. Czemu takie są przepisy? Dlaczego siatkarze nie mogą przyjechać własnymi samochodami? Byłoby szybciej i wygodniej… A tak, gnieciemy się wszyscy jak sardynki w puszce, skazani na swoje miłe lub niemiłe towarzystwo. Siedzę z przodu ze sztabem, nie mam siły na przekrzykiwanie rozochoconych wyrostków. Wczorajszy dzień był bardzo ciężki, trenowaliśmy do upadłego, co zaowocowało zakwasami, bólami i wszelkiego rodzaju zwiększonymi potrzebami Resoviaków. Co za tym idzie- my, maserzy, mieliśmy urwanie głowy żeby wszystkich doprowadzić do stanu używalności.  Późnym wieczorem miałam jeszcze poważną rozmowę przez Skypa z siostrą a potem z Izą. W rezultacie umieram- z niewyspania, zmęczenia i przepracowania. Jakby tego było mało, chciałam się zdrzemnąć w autokarze ale za Chiny nie mogę, moje powieki nie współgrają z mózgiem.
- Sara- słyszę głos Zibiego tuż koło ucha.
- Mhm?- mruczę, nie otwierając oczu.
- Śpisz?- niepewnie siada na siedzeniu obok.
- Próbuję, ale nic z tego- podnoszę powieki i odwracam głowę w jego stronę, opierając ją na oparciu.
- To skoro nie śpisz, pogadajmy- zaproponował szeroko uśmiechnięty.
- O czym?- u, mój głos zabrzmiał strasznie nieprzyjemnie- sorry Zibi, jestem jakaś zryta dzisiaj, nie przejmuj się.
- Te dni?- poruszył porozumiewawczo brwiami.
- Tak, mam okres siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, odkąd muszę użerać się z wami- zaśmiałam się- a tak serio, to jestem wykończona. Nie wiem jak przeżyję mecz i powrót- jęknęłam.
- Słuchaj, coś wymyślimy. Bo wiesz, że Misiek zaprasza nas do siebie po meczu!- stwierdził oczywisty dla niego fakt.
- No nie wiem z której strony- prychnęłam- chyba zasnę w drodze do jego mieszkania- westchnęłam rozgoryczona.
- Już Dzik zadba o to, żebyś nie zasnęła!- zarechotał-znowu się pokłócicie o samochód i od razu się obudzisz- mrugnął do mnie.
- Okey, zobaczymy- powiedziałam ugodowo, nie chcąc psuć kumplowi humoru.

***
Wypite 2 kawy w hotelowej kawiarni podziałały na tyle, że cały mecz byłam w dobrym, bojowym nastroju. Już w drugim secie senność odeszła w siną dal, a w trzecim szalałam ze wszystkimi. Resovia po raz drugi pokonała Jastrzębie, tym razem do zera.
- Hej, Sara- zmęczony Dzik stał przede mną, uśmiechając się serdecznie. Kropelki potu spływały mu po twarzy, a zdarte kolana sygnalizowały przebycie ciężkiej walki.
- Cześć Dziku- odwzajemniłam uśmiech.
- Jak mecz?- spytał rozemocjonowany (mimo przegranej Jastrzębia, Kubiak został MVP, i chyba liczył na jakiś pozytywny komentarz na ten temat…)
- Ujdzie- udawałam że mnie nie interesuje wynik spotkania, robiąc mu na złość.
- Przecież wygraliście!- zdziwił się.
- I?
- Powinnaś się cieszyć, czy coś…- skrzywił się w swym zdegustowaniu.
- A może liczysz na mój podziw? MVP mimo przegranego meczu, no, no- zadrwiłam, aż poczerwieniał na twarzy.
- Za to Ty mogłabyś się tak nie ślinić do Łasko, oczy tylko Ci latały tam i z powrotem- odgryzł się.
- Zazdrosny?- zaśmiałam się złośliwie, szturchając go w ramię.
- Ja? Proszę, o taką wredną małpę?- uniósł się rozzłoszczony.
- Okey, w takim razie wredna małpa gratuluje wygranej w przegranej i zmyka do spoconych Resoviaków- odwróciłam się na pięcie i ruszyłam w stronę szatni- a nawiasem mówiąc, tobie też przydałby się prysznic- walnęłam na odchodnym.

***
Niezadowolona jechałam do mieszkania Dzika razem z Zibim, reszta chłopaków już dawno była na miejscu. Kompletnie nie miałam ochoty na imprezę w domu napuszonego Michała, dzisiejsze spotkanie pozostawiło po sobie tylko niesmak- zupełnie jak gorycz na języku po niedobrym lekarstwie. Ale Bartman tak ładnie prosił, że się zgodziłam. Asi nie było, miała ważne zaliczenie na studiach, a w końcu ktoś musiał go pilnować… No i nie uśmiechało mi się spędzenie wieczoru samej w ciemnym, hotelowym pokoju. 
- O, jaśnie księżniczka jednak nas zaszczyciła- zadrwił na powitanie, otwierając nam drzwi.
- Nie mogłam wytrzymać nawet chwili bez ciebie, Michasiu- odpowiedziałam w tym samym tonie, zdejmując kurtkę i wieszając ją na odpowiednim miejscu, celowo omijając wyciągniętą po odzienie rękę gospodarza. Zacisnął szczęki.
- Oj Michu, nie rób tak bo dostaniesz szczękościsku i nici z sesji w Playboy’u…- Zibi poklepał przyjaciela po ramieniu.
- Spadaj, Bartman, lepiej powiedz gdzie zgubiłeś blondynę- warknął urażony Dzik.
- Nie ma. Studia, te sprawy- poruszył porozumiewawczo brwiami.
- Dobrze, może spędzimy trochę czasu razem- ucieszył się, nawet nie próbując tego ukryć i gestem wskazał nam drogę do salonu, skąd było już słychać głośne basy i rozchichotane tenory.
Zagwizdali na nasz widok i zrobili miejsce do siedzenia. Z kobiet była tu jedynie dziewczyna Patryka i Holmesa, Resoviacy gościli w męskim gronie. Siadłam między Kosą a Igłą, może dlatego, że tam było najwięcej miejsca, a może chciałam zdenerwować Dzika? Sama nie wiem.

Przynoszę kolejne piwa z lodówki, a Patryk podkręca muzykę. Z drugiego końca salonu, połyskują zagadkowe, niebieskie oczy. Chociaż bardzo chcę gadać z Zibim, mój wzrok ciągle wraca jak bumerang w tamten punkt wszechświata. Rozmawia z Kosą śmiejąc się perliście, a tamten jak urzeczony patrzy na nią maślanymi oczami. Czy ona robi to na złość? Kolejny łyk zimnego piwa. Chciałbym z nią pogadać normalnie, bez tych ciągłych sprzeczek.
- Ja widziałem ostatnio Drive- wtrącam się do rozmowy.
- I jak ci się podobało?- zwraca się zainteresowana w moją stronę, błyskając oczami.
- Nie lubię Goslinga- stwierdzam- pies na baby- i krzywię się w grymasie.
- Ale zagrał genialnie w tym filmie, nie możesz zaprzeczyć- rzuca mi kolejne słowne wyzwanie.
- Jakby był trochę autystyczny- wzdrygam się.
- O to właśnie chodziło!- rozemocjonowana poprawia się na sofie i pochyla się w moim kierunku. Odbieram to jako zaproszenie do dyskusji. Zdecydowanie przechodzę przez pokój i siadam obok niej. Czujnie patrzy mi w oczy- genialnie stworzył swoją postać.
- Wolę tą blondynkę- westchnąłem- ona dobrze zagrała.
- Serio, aktorkę jednej miny?!- jęknęła zaskoczona- nic gorszego nie mogłeś powiedzieć- unosi w geście rezygnacji piwo i wypija potężny łyk.
- Dobra, może co do muzyki się zgodzimy- wtrąciłem ugodowo- genialna ("A real hero").
- O tak, muzyka cudowna, potwierdzam- westchnęła rozmarzona- nie wiedziałam że jesteś takim melomanem, Kubiak!- mruga do mnie wesoło.
No, w końcu w czymś się zgadzamy- wzdycham z ulgą i prowadzę rozmowę dalej. Żywo gestykuluje, niebieskie oczy połyskują w mroku, rumieńce wychodzą na gładkie policzki. Jedynie siedzący obok Kosa jest niezadowolony z takiego obrotu sprawy. Po jakimś czasie porywa ją do tańca. Nie wiem jak to się dzieje, ale czuję jak moje ręce zaciskają się na udach, gdy widzę jak przytula ją do siebie. Zdegustowany i zły idę do kuchni, tam chyba zniknął Zibi.

***
W końcu poszli. Zostaliśmy we trójkę- ja, Bartman i Sara. Siedzimy na kanapie i oglądamy film. Uparłem się, że pokażę jej Gran Torino. Otworzyłem wino, ostatnie jakie zostało z imprezy. Kontemplujemy w ciszy. Siedzi między mną i Bartmanem z nogami pod brodą, emocje przewijają się przez tą śliczną twarz.
- Nalej mi jeszcze- prosi, nie odwracając głowy od ekranu.
- Nie za dużo?- pytam zaniepokojony.
- Spokojnie, nie zarzygam ci kibla- chichocze drwiąco- no już, Kubi, nie bądź miękki Bolo.
- Ej, daruj sobie, pijaczka- szturcham ją w ramię, ale nalewam wino do wystawionego kieliszka, po namyśle też sobie- A teraz, on…- zawieszam głos.
- Cicho, nie mów!- krzyczy zdenerwowana- psujesz film!
- O to mi właśnie chodzi- śmieję się szyderczo.
- Jak mi powiesz, obiecuję że więcej żadnych spotkań Sara- Kubiak- zagroziła palcem wskazującym.
- Też mi strata- prycham rozochocony.
- Lepiej się uspokój i daj pauzę, a ja pójdę zdjąć soczewki.
- O, nosisz kontakty?- dziwię się- krecik, krecik- szydzę.
- Odezwał się- mruga wesoło i idzie do łazienki.
- Też zdejmę, już mnie oczy szczypią- wyjaśniam, wchodząc za nią.

Pochylam się nad umywalką, myję ręce. Wielkie cielsko Kubiaka jest tuż obok i co jakiś czas szturcha mnie w bok, na co ze zdwojoną siłą mu oddaję. Jego ręce są takie ogromne, wygląda to przekomicznie jak oboje równocześnie gmeramy sobie pod powiekami, próbując złapać złośliwe szkliste powierzchnie.
- Pierwsza, wygrałam!- krzyczę i zakładam okulary.
- Za to ja pierwszy będę na kanapie!- chichocze. W drzwiach łapię go za koszulkę, i mocuję się z nim. Prycham, fukam, napieram pięściami na wielki tors i w końcu udaje mi się go wyprzedzić. Wskakuję pierwsza na siedzenie obok Zibiego i pokazuję język Kubiakowi.
- No i co, siatkarzu? Pokonała cię mała kruszyna- śmieję się drwiąco.
- Dobra, z tej okazji wznieśmy toast. Za pierwsze i jedyne zwycięstwo Sary nad Michałem- śmieje się Zibi.
- Ja ci dam!- walę go pięściami w brzuch, a on tylko mnie łaskocze w stopę, na co dostaję szaleńczego napadu śmiechu. Kubiak przyłącza się do tych tortur, gilgocząc drugą nogę- zaraz zwariuję! Puszczajcie!- chichoczę i krzyczę na zmianę.
- Nie, dopóki nie powiesz kto jest najprzystojniejszym siatkarzem na ziemi- droczy się ze mną Kubiak.
- Chciałbyś, Kubiak! Już wolę Zibka!- prycham, ciągle się śmiejąc- przynajmniej nie ma takiego kartofla zamiast nosa- chichoczę.
- Odezwała się mała piękność- szydzi, torturując teraz moje kolano.
- Mała to jest twoja pała, a ja jestem niska, jeśli już- odgryzam się i ostatkiem sił chwytam go za włosy i mocno ciągnę.
- Au!- krzyczy- puszczaj wredoto!- próbuje się uwolnić, ale to tylko powoduje że ciągnę mocniej. Jednak impet jego gwałtownego ruchu unosi mnie do góry i nasze twarze znajdują się tuż obok siebie.
- Obiecaj że nigdy tego nie powtórzysz- syczę, patrząc mu prosto w oczy. Nie może uciec wzrokiem, ale nawet nie próbuje. Chwyta mnie za rękę która trzyma jego włosy i delikatnie rozluźnia uścisk.
- Niedoczekanie Twoje- uśmiecha się drapieżnie, przybliżając jeszcze bardziej swoje usta do moich i nagle spycha mnie na oparcie kanapy. Zaskoczona mrugam kilkakrotnie, nie rozumiejąc co się stało.
- Szalony!- gwiżdże Zibi- ja bym na twoim miejscu już szykował trumnę…
- My się tylko tak czubimy, co nie, Sara? – mruga do mnie wesoło. Co to było?!- dziwię się w duchu.
- Jasne, Dziku. Którejś nocy zaskoczę cię w twoim własnym łóżku- odwzajemniam mrugnięcie. Cholera, jak to zabrzmiało!- denerwuję się na siebie.
- Mam nadzieję że tylko w kwestii pozytywnej- porusza porozumiewawczo brwiami, na co pokazuję mu język i przytulam się do zbyszkowego ramienia.
- Oglądajmy dalej, co?- łagodzi sytuację Zibi i obejmuje mnie. Wypite wino, siarczysta kłótnia, łaskotki  i zmęczenie dają się we znaki. Moje powieki stają się coraz cięższe, oddech spowalnia, ciało rozluźnia się przy bartmanowym cieple, głosy aktorów zlewają się w jeden bełkot. Odpływam…

Nawet nie wiem kiedy usnęła. Skończyliśmy oglądać film i dopiero wtedy okazało się że Sara leży wtulona głęboko w objęcia Morfeusza. Zibi delikatnie przykrył ją kocem, zdjął okulary i ułożył jej głowę na swoich kolanach.
- Jak śpi, to nie wydaje się taka straszna- chichoczę.
- Stary, to siekiera a nie wiejskie dziewczę- upomina mnie- swoją drogą, nie wiem czemu tak się o wszystko kłócicie, musisz ja piekielnie denerwować- śmieje się cicho.
- Ona zaczyna- unoszę się- to co, mam jej odpuszczać tylko dlatego że jest kobietą?- przyglądam się filigranowej, uśpionej twarzyczce i ten widok mimo wszystko strasznie mnie rozczula.
- Powinieneś odpuścić- kwituje- Sara jest bardzo wrażliwa. Może nie wygląda, ale uwierz mi na słowo- poważnieje na moment.
- Proszę, nie wciskaj mi takich kitów- prycham.
- To tylko ochronny pancerz, nie chce się za bardzo odkrywać, żeby ktoś jej ponownie nie skrzywdził…- zamyśla się i gładzi śpiącą po głowie.
- Ponownie?- zawieszam głos.
- Nie powinienem ci mówić, w końcu przyjaźnimy się, mówi mi pewne rzeczy w sekrecie- przepraszająco się tłumaczy- powiem tylko tyle- jej poprzedni facet okazał się kawałem gnoja. Dlatego trzyma wszystkich na dystans.
- Dobra, nie wnikam- mówię miękko, poprawiając koc na delikatnych ramionach.
- Może kiedyś sama Ci opowie- mruga do mnie- znacie się tak krótko a jesteście jak brat i siostra- szczerzy się.
- Bardzo ładna siostra- uśmiecham się.
- Nie zaprzeczę- wzdycha z rozmarzeniem Zibi- od początku mi się spodobała, mimo blond włosów- chichocze.
- To czemu…? –nie kończę, doskonale wie o co chcę zapytać.
- Bo nie. Dzięki niej jestem z Asią. I nie zamieniłbym tego na nic innego- uśmiecha się zadowolony, i jest to szczery uśmiech- jestem szczęśliwy. A Sara jest najlepszą kumpelą jaką można sobie wyobrazić, przyjaciółką.
- Stary, ja tego kompletnie nie rozumiem- wtrącam, zaczynając uwierający mnie temat- a to, że Aśka była po drugiej stronie barykady już się dla ciebie nie liczy?- sam nie wiem kiedy podnoszę głos. Sara lekko porusza się na kolanie Zbyszka i mruczy coś przez sen.
- Cicho, matole, obudzisz ją!- syczy i kładzie palec na ustach- zanieś Sarę do sypialni, to normalnie pogadamy. Unosi głowę leżącej a ja delikatnie biorę ją na ręce.
- Jaka lekka- śmieję się cicho, a jej głowa ląduje na moim ramieniu- gdzie w tym ciałku mieści się tyle złośliwości?- nie mogę się nadziwić. Przez sen obejmuje mnie za szyję, chuchając mi w skroń. Łaskocze mnie to ale twardo niosę ją do łóżka. Delikatnie układam na pościeli, i próbuję rozluźnić splecione na moim karku małe dłonie. W tym momencie otwiera zaspane oczy i uśmiecha się, a przecież nasze twarze dzielą centymetry.
- Hej, Dziku- nieprzytomne niebieskie tęczówki hipnotyzują.
- Spokojnie, śpij maleńka- całuję ją w czoło i kładę rozluźnione już palce na pościeli.
- Przepraszam za tamto- szepcze z dalekiej krainy Morfeusza i ponownie usypia.
- To ja przepraszam- mówię miękko, patrząc na tą piękną, elfią istotę, tak bliską a zarazem tak odległą. Pełną sprzeczności, trudną łamigłówkę. Na palcach wychodzę z pokoju, zamykając za sobą drzwi.

***
Budzę się nagle, wiedziona złym przeczuciem. Odrzucam kołdrę i zdecydowanie wstaję. Oho, samolot jeszcze nie przestał działać, chwieję się lekko, ale idę. W salonie ciemno, kuchnia to samo. Smuga światła spod drzwi łazienki nie jest tylko złudzeniem- dobiega mnie charakterystyczny odgłos. Zdecydowanie wchodzę do środka i trafiam na opłakany widok. Misiek klęczy nad toaletą, walcząc ze swoim żołądkiem, którego gwałtowne ruchy zwrotne wstrząsają całym wielkim ciałem.
- Boże, Michał- kucam obok niego, sama powstrzymując mdłości. Jedną rękę kładę mu na czoło, a drugą delikatnie na brzuchu, przez co moje ciało obejmuje jego plecy, chroniąc przed możliwym upadkiem lub bliskim spotkaniem głowy z muszlą. Moja wychłodzona ręka napotyka gorącą, nagą skórę.
- Nie musisz na to patrzeć- szepcze umęczonym głosem między jednym a drugim aktem nieczystości.
- Przestań- przytulam się mocno do jego pleców, dodając mu siły- każdemu może się zdarzyć.
- Ale nie mi- jęczy, opiera się o ścianę i chowa głowę w dłoniach- umieram.
- Ej, spokojnie. Zaraz przyniosę Ci wody i jakąś koszulkę, bo zamarzniesz- poklepuję go po ramieniu i udaję się do kuchni, a potem do szafy z odzieżą. Wracam po chwili z wielką bluzą, którą pomagam mu założyć i zapiąć oraz szklanką wody, którą wypija z trudem.
- Dzięki- uśmiecha się mimo zmęczenia- a zaraz to Ty się przeziębisz- wskazuje na moje bose stopy (skarpetki musiały mi się zsunąć jak spałam, rzeczywiście było troszkę chłodno, a z kolei lekka bluzka nie chroniła specjalnie mojego ciała przed zimnymi płytkami).
- Jest dobrze- bagatelizuję sprawę- wypij jeszcze- rozkazuję i napełniam po raz kolejny szklankę. Wypija posłusznie, lekko się krzywiąc. Siadam obok niego pod ścianą i pozwalam by oparł ciężką głowę na moim ramieniu- lepiej?- pytam jego brązowe włosy.
- Yhm- mruczy niewyraźnie- chodźmy stąd, zimno- ostrożnie wstaje, badając reakcję żołądka.
- Nie chcesz jeszcze posiedzieć?- upewniam się, ale tylko kręci głową i kieruje się w stronę salonu, skąd słychać smaczne pochrapywanie Zbyszka.
- Nawet o tym nie myśl!- chwytam go za rękaw- śpisz w łóżku, zaraz przyniosę miskę.
- A ty gdzie będziesz spać?- zaniepokojony nie puszcza mojej ręki. W końcu uwalniam się i popycham go w stronę sypialni.
- Tu- pokazuję na drugą stronę łóżka i pomagam mu się położyć z podwiniętymi nogami. Wracam po potrzebne akcesoria i kładę na ziemi od jego strony. Z niedowierzaniem patrzy na moje poczynania- tylko mi jeszcze daj koszulkę do spania, bo w tych dżinsach gniotę się jak jakiś kaszalot- chichoczę. Bez słowa wskazuje miejsce, skąd biorę pierwszy podkoszulek z brzegu- odwróć się- rozkazuję, ale bez potrzeby, i tak leży na boku. Szybko zdejmuję ubrania, zostaję w koszulce i majtkach.
- Chcesz spać z zarzyganym, wrednym Dzikiem?- pyta gorzko- wesoło. No, jakieś resztki humoru ocalił…
- Jak taki styrany to nawet do przeżycia- śmieję się i kładę obok niego- pomasować ci brzuszek?- szepczę mu do ucha drwiąco.
- Nie zaszkodziłoby- chichocze i przykrywa nas kołdrą- Jezu! Ale masz zimne stopy- wrzeszczy gdy dotykam jego swoimi- lodowa dama!
- Nie marudź, śpij- ucinam dyskusję, przytulam się do jego pleców i zamykam oczy- a, i jakbyś rzygał to do miski, nie na mnie- proszę drwiąco.
- Dobra, dobra, cicho już- mruczy sennie, nasze oddechy uspokajają się i zasypiamy.

                                                                                                                                                                     
Kolejne, ostrzejsze starcie na linii Sara-Kubiak. Jak się podoba? W następnym więcej tajemniczych historii, bo już trochę wieje nudą ;p.
Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe komentarze- ciągle nie mogę uwierzyć że tak wiele z Was czyta moje wypociny! Mam tylko jedną małą prośbę- wpisujcie się w informatorze jeśli mam Was informować- PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ! To mi bardzo pomoże, bo zaczynam się gubić, wolałabym mieć Was wszystkie w jednym miejscu :) 
Pojawiają się pytania jak często dodaję nowe rozdziały- przysięgam, nie wiem. Piszę na bieżąco, i od razu wstawiam. A że niestety przeżywam bolesny powrót do studenckiego życia- czasu jak na lekarstwo. Również dlatego mam takie straszne zaległości w Waszych historiach- obiecuję, nadrobię! 

Pozdrawiam Was serdecznie i ślę buziaki, S. ;*

63 komentarze:

  1. rozdział świetny :D mam nadzieję, że coś się rozwinie na linii z Kubiaczkiem, on taki kochaśny jest :D
    zapraszam do mnie ;))
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha na końcówce padłam xD zarzygany Kubi? :D I Sara w niego wtulona? :D dziwne rzeczy! :D No ale tak jakoś.... milo sie zrobiło... :) Tak słodko! :) tego mi chyba dzisiaj trzeba! :) od razu mam lepszy humor :D jeszcze trochę odcinków 'Igłą Szyte' i bedzie zajebiście :)
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia Niemoralność już jest :) jeśli masz ochotę to zapraszam :)http://historia-niemoralna.blogspot.com/

      Usuń
  3. Cudowne - bo ci więcej można powiedzieć? :D Zakochałam się w tym opowiadaniu no.
    W jednym łóżku z Kubiakiem - uuu :D
    Pozdrawiam i czekam na więcej oraz zapraszam na nowy rozdział : http://crazy-hater-of-volleyball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,świetny!! Niby tutaj kłócą się, przepychają, a z drugiej strony Sara nie była obojętna na to,że Michał wymiotował i zajęła się nim. To było cudowne :) Ciekawe o co chodzi dzikowi z Aśką. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział! Ciekawa jestem rekacji Bartmana rano gdy zobaczy ich razem ^^ Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas trzymam się myśli, że "kto się czubi, ten się lubi", na dodatek utwierdzasz mnie cały czas w przekonaniu, że słuchasz świetnej muzyki. A jakby jeszcze tego było mało to sama najlepiej identyfikuję się z Sarą i Michałem- też noszę soczewki :P Zapraszam na epilog do mnie ;) Codziennie na bieżąco sprawdzam czy nie dodałaś rozdziału, więc bądź pewna, że będę czytać Twoje koleje rozdziały z bananem na twarzy. Pozdrawiam gorąco! http://escapefromthememories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę z innej beczki. Ryan Gosling, Drive, Gran Torino! Kochana! Lepiej w moje gusta się wstrzelić nie mogłaś! Uwielbiam Ryana, obowiązkowo oglądam wszystkie pozycje z jego filmografii! Drive widziałam chyba z pięć razy i mogłabym znowu. Lubię ten typ! Dodatkowo miło się na niego patrzy! ;) Poza Drive z jego udziałem więcej razy widziałam tylko Blue Valentine, które jest na szczycie mojej piramidy filmowych ulubieńców! To jest dopiero majstersztyk! Gran Torino- jednym słowem: klasyk. Uwielbiam ten film, uwielbiam Clinta, i chcę na własność Gran Torino! A na dodatek soundtrack z Drive- miód na moje uszy! Po prostu ubóstwiam Cię za ten zestaw! ;*

    To przekomarzanie się Sary i Miśka jest zabawne ;D Głupi pakuje się ciągle w jakieś sprzeczki, a przecież chciałby z nią po prostu normalnie pogadać. Jak tak dalej pójdzie to w końcu dojdą do rękoczynów. Ja osobiście uwielbiam te ich kłótnie i czytam je z bananem na twarzy. Ale to wiadomo o co chodzi! Od podstawówki słyszymy, że kto się czubi ten się lubi! Przecież Sara się podoba Kubiakowi :) No bo czy inaczej wkurzałby się, że gada, tańczy z Kosokiem? Poza tym widać, że oboje się lubią. Najpierw on zaniósł Sarę do łóżka kiedy zasnęła, później ona, kiedy walczył z problemami poalkoholowymi. Oj, ciężkie to chwile. Dobrze, że mu pomogła, chyba każdy choć raz był w takiej sytuacji i wie, że tak właśnie zachowują się przyjaciele :)

    Wieje nuda? Z której strony? Jest g e n i a l n i e!

    Buziaki, Embouteillages ;*

    ps. : mówiłam już, że wielbię Cię za Ryana, Drive i Gran Torino? Nie? To mówię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie musisz informować, bo obserwuję Twój blog i żadnego postu nie pominę ;)
    Kocham te ich gadki. Jedno drugiemu szpilę wbija, ale w pozytywny sposób. Chciałabym mieć tak gadane, a nie, że jak przyjdzie co do czego do nic sensownego wydukać nie mogę. ;)
    Biedny Misiek. Sara się Tobą zaopiekuje kolego, więc z drugiej strony taki biedny nie jest. Koleś wpadł po uszy, skoro był zazdrosny o Kosę. Niech w końcu jakoś sensownie z nią porozmawia, przecież chyba jasnowidzem dziewczyna nie jest, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja uwielbiam to droczenie się Michała z Sarą ;) Z jednej strony są wredni a z drugiej słodcy :)) Kurczę, Sara wpadła Kubiakowi w oko. Jak inaczej wytłumaczyć te delikatne, miłe zachwyty nad nią? Szkoda tylko, że to wszystko dzieje się w jego głowie, a nie w rzeczywistości. Chociaż może po spaniu w wspólnym łóżku coś się zmieni? Albo przynajmniej przestaną się kłócić na każdym kroku.
    I w ogóle chciałabym zobaczyć minę Zbycha rano. Zapewne Michał i Sara będą się tłumaczyć, ale on i tak będzie swoje wiedział. Bo tak patrząc z innej perspektywy to oni rzeczywiście do siebie pasują. Dwa mocne charaktery mogą stworzyć wybuchową mieszankę! Ale chyba rozpędziłam się w tym planowaniu :D Dlatego już skończę i zacznę grzecznie czekać na następny rozdział.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jeden rozdział a tutaj takie zwroty akcji! ;O Ale to miłe, bardzo miłe! :) Chciałam czytać dalej, dalej i dalej bo się miło zrobiło a tutaj koniec :D
    Kto się czubi...^^ Ale jakimi ripostami Sara pociska lub odwrotnie Kubiak xD
    Sara świadomie się zachowuje pod koniec co do Kubiaka czy to alkohol buzuje? Taka miła dla niego!? I go przytula?;O Chociaż można się po koleżeńsku przytulać a nie musi to być jakieś okazywanie miłości ^^ Nie wiem, czy rozumiesz o co mi chodzi :)
    Czekam na cd! Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://szukajacszczescia-lookingforhappiness.blogspot.com/2013/03/7.html Zaprasza:) (nw czy mogę tutaj tak pisać o nowościach?)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  11. Nowy rozdział na życzenie informuje :) http://miloscisiatkowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hohooo! No takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam ;D Mam wrażenie, że nawet Sara zaczyna powoli ulegać Kubiemu. Wiedziałam, że albo jedna albo druga strona prędzej czy później wyjawi swoje zainteresowanie <3 Kto się czubi ten się lubi ;p!

    Dziękuję, za przeczytanie mojego 7 rozdziału i zapraszam na kolejny, 8 ;)
    Pozdrawiam,
    naranja-vb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o jeju, jeju, jeju! Wracam ze spotkania, odpalam laptopa a tu taka niespodzianka, dodałaś rozdział! Ja niestety też niedługo wracam do szarej rzeczywistości i nie będę mogła tak często czytać i pisać. Życie. Dorosłość. Ugh. Co do rozdziału, jak zawsze - FENOMENALNY! Sara i Kubiak...Przyjemnie sobie dogryzają i chyba będzie z teo coś więcej. Czekam niecierpliwie na dalszy ciąg.
    zapraszam do siebie
    pozdrawiam ciepło In my head :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy pisałam już, że ich uwielbiam?:D Oni muszą być ze sobą, jak nic! :D Swoją drogą nie spodziewałam się takiej reakcji Kubiaka na alkohol :D. Zibi rano pewnie trochę się zdziwi :D
    Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/ oraz na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te ich droczenie :D oj coś czuję ,że sprawdzi się tu zasada, 'kto się lubi, ten się czubi' ...:D Widać ,że między nimi jest jakaś chemia bo niby z jednej strony się kłócą, a z drugiej np. ta scena jak niesie ją do łóżka i w ogóle :) już widzę minę Zbycha jak rano zobaczy gdzie spali :D rozdział świeeeeeetny! :D

    pozdrawiam c: i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Michał-Sara ta dwójka jest po prostu genialna :) niby tu się kłócą, dogryzają a jak przychodzi co do czego to zachowują się tak, że ślepy by zauważył, że jest między Nimi ewidentnie chemia :) Ciekawi mnie reakcja Zbyszka jak zobaczy Ich razem w łóżku...haha to może być wesoło:))
    pozdrawiam
    http://niedostepni-dla-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. no, po wykładach jestem, po prosektorium również, jeszcze czeka mnie wizyta na chirurgii męskiej, ale to popołudniu. w każdym bądź razie, bo widzę, że zaczynam pierdolić o prywacie, podczas wszelkich dzisiejszych dojazdów nadrobiłam wcześniejsze rozdziały i muszę ci powiedzieć, że jestem w szoku. w tym pozytywnym, żeby nie było. kuźwa, nie sądziłam, że można życie fizjoterapeutki opisywać w tak komiczny i rozbrajający sposób! ja wiedziałam, że tam u siatkarzy, zarówno w głowach, jak i w otoczeniu pierdolnik jest niezły, ale nie sądziłam, że aż taki! :) swoją drogą, chciałam iść na fizjoterapię, chciałam spróbować wkręcić się do jakiegoś zawodowego klubu sportowego, ale wiedząc, że kobiety mają marne szanse na dostanie się do kadry męskiej zrezygnowałam. :P
    Saro, jeślibyś była chętna na zmianę orientacji seksualnej to daj znać! *.* uwielbiam to zbyt powierzchowne słowo, które odwzorowuje moje uczucia co do tej dziewczyny. ubóstwiam jej bezpośredniość, cięte riposty, walenie prosto z mostu. takich ludzi po prostu szanuję, przede wszystkim właśnie za to, że nie owijają w bawełnę.
    nie żeby coś, ale Zibi jest tu po prostu moim mistrzem! :D już kilkukrotnie prawie wyplułam gumę na ekran telefonu, kiedy wyskoczył z jakimś dwuznacznym tekstem. za takiego przyjaciela to ja bym oddała wszystkie pieniądze świata. ha!, i z pewnością bym zbankrutowała. nie powiem, z początku widział mi się z Sarą, jednak teraz wolę, aby bujał się z tą swoją Tyczką, a kumplował z naszą fizjoterapeutką.
    Kosina, Kosina, którego poker face'a nikt nie powstrzyma. bierz ty się za nią, póki możesz, bo w innym wypadku mr. Michał Rzygacz Kubiak sprzątnie ci ją sprzed nosa. to nic, że obiecałeś zostać tylko kumplem. w końcu od przyjaźni do miłości jeden krok, trzeba go tylko zrobić. :)
    Misiu, a czy ty oby nie masz Moniki? czy ja coś podczas czytania pominęłam? :o bo widzę, że ostro sobie chłopina pogrywa. niemniej jednak nie chciałam widzieć go podczas zwracania posiłku. wystarczą mi takie widoki na oddziale. :P
    będę odwiedzać, bo, cholera, wciągnęło mnie na amen.
    całuję, Caroline. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, w ogóle nie wieje nudą, wręcz przeciwnie, robi się coraz bardziej ciekawie. W pamięci utkwił mi moment przytulania kibla przez Kubiaka. Powiem, a raczej napiszę tylko tyle: g e n i a l n e! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj, przepraszam za ten spam, ale piszę z telefonu i ciężko tu internet mi chodzi :(

      Usuń
  23. Oj ale fajna ta końcówka, znaczy nie! Cały rozdział jest fajny, ale bardzo podoba mi się to, że Sara potrafi się dogadać z Michałem i że mu pomogła, w tej jakże ciężkiej chwili. Rozdział świetny, ale to już norma :D Ciągle dziwi mnie zachowanie Zbyszka, to znaczy to, że on pozostaje z nią w relacjach przyjacielskich, a mówią że on taki pies na kobiety. Kosa jak widać nadal się w niej podkochuje, biedaczek no.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na trzynastkę :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie geeenialne ! : ) Aha no i jeszcze jedno u mnie powstał nowy rozdział ^^ : http://siatkowkaczylimarzeniagodnespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ooooo.., Jak słodko :) Może w końcu zaczną się dogadywać? Fajnie by było. Rozdział naprawdę super i czekam na następny, tymczasem zapraszam do siebie: http://nawiedzona-deskorolka.blogspot.com/
    Pojawił się nowy rozdział :)

    Pozdrawiam, no_princess :*

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie powiem,świetnie! Jakie to miłe,że na chwilę się pogodzili.Podobają mi się te niby ''kłótnie'',wiem,że z tego coś będzie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle nic dodać, nic ująć ;) Fajnie się to czyta jak tak się droczą z Kubim ;>> A ten moment w łazience, mistrzostwo świata! (tak jak dzisiaj naszego Stocha :D) Czy ta znajomość rozwinie się daaaaaaaaaaaalej ? :D
    Czekam na kolejny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na gorącą, nową piąteczkę! ;)
    volleyballinmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten cytat wszystko wyjaśnia:" Kto się czubi ten się lubi".
    Myślę, że to nie będzie wyjątek. Świetny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejne starcie na linii Kubiak - Sara jak najbardziej mi się podoba :D
    Kochana, jesteś mega utalentowana, uwielbiam Cię! ;*
    Dzięki za info na blogu ;*
    Mam nadzieję, że niedługo zrobisz tak, że będziesz miała określony jakiś czas/dzień dodawania i że będzie to jak najczęściej :)
    Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. No proszę tak się żrą, ale jak przyjdzie co do czego to się dogadują, a nawet Sara się opiekuje biednym żgającym Michałem ;) Jedno jak i drugie ma ochotę na coś więcej niż to co ich w tym momencie łączy, ale za nim się do tego sami przed sobą przyznają to minie trochę czasu, a oni się jeszcze pewnie nie raz urządzą sobie utarczki słowne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej nie wiem co powiedzieć. Jedyne co przychodzi mi na myśl, to to, że się uzależniłam. :) Znalazłam Twoje opowiadanie dzisiaj przypadkiem i przeczytałam je w całości. Z każdym kolejnym rozdziałem wciągam się coraz bardziej.
    Ciekawi mnie jak rozwinie się historia. Te wszystkie tajemnice są bardzo ekscytujące :) Czekam na dalsze rozdziały.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, gdzie razem z koleżanką piszemy swoje opowiadanie. :) http://volley-story-resovia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku jejku jejku, chcę już nowy! ;)
    i zapraszam do mnie na kolejnym gdybyś miała ochotę
    http://the-best-is-yet-to-come-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie rozpisuje się ;P Z góry przepraszam ale przeczytałam teraz sobie przed snem i tylko chce powiedzieć : ZAJEBISTY ROZDZIAŁ DODAWAJ NASTĘPNY ! .
    No i tyle ode mnie :P
    Pozdrowienia
    -Vacker-

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeeeeeju, jak tak patrzę na postacie Michała i Sary, to oni przypominają mi mojego brata i mnie :D
    Świetnie się to czyta, tak lekko i przyjemnie - strasznie podoba mi się Twój styl pisania :)
    Czekam z niecierpliwością na następny!

    http://as-prosto-w-serce.blogspot.com/ - jeżeli masz ochotę, zapraszam na piętnasty rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurde, jak ja lubię ludzi, którzy się tak droczą :DD
    Świetny rozdział, już z utęsknieniem czekam na następny ;)
    W ogóle to uwielbiam Gran Torino, super film <3
    Pozdrawiam ;>
    volleyball-journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kto się czubi ten się lubi. A Sara z Kubiakiem to już na pewno :P Tylko, że mam wrażenie, że ona go traktuje jak kolegę, a Michał Sarę już niekoniecznie. Ciekawa jestem co ty tutaj planujesz, bo myślałam, że Sara będzie z Grześkiem. Poza tym, on jest o nią zazdrosny. Jak na razie Zibi dalej jest moim ulubionym bohaterem w tej całej historii ;) I nie rozumiem dlaczego Kubiak nie lubi Asi. Coś tam tłumaczył o różnicach charakteru, ale mam wrażenie (może błędne) że tutaj chodzi o coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  39. wkońcu nadrobiłam:) przepraszam że tyle to trwało ale miałam problemy z netem i zostałam odcieta na tydz:) ale już jestem i bedę czytać na bierząco ten swietny blog:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  40. no, no, no! robi się coraz ciekawiej. ;d Sara to niby taka wredna jędza, ale w głębi serca to taki anioł. ; >
    [sroda-czwartek]

    OdpowiedzUsuń
  41. Nowy rozdział informuję http://169141613.blogspot.com/.
    po raz kolejny napisze, że ten rozdział jest GENIALNY :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobry rozdział, mam nadzieję, że kolejny będzie następny będzie jeszcze lepszy :D Pozdrawiam wszystkich gorąco Zuza♥

    OdpowiedzUsuń
  43. W chwili wolnego czasu zapraszam na szesnastkę na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę nie spodziewałam się, że tak będzie wyglądać pierwsza wspólna noc Dzika i Sary, ale wyszło super;D

    OdpowiedzUsuń
  45. ZAPRASZAM SERDECZNIE!! NOWY WPIS NA BLOGU :) /AGA :)
    http://miloscisiatkowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. TEŻ CHCĘ BYĆ SARĄ I BYĆ Z KUBIAKIEM W ŁÓŻKU *-*

    OdpowiedzUsuń
  47. No cóż, nie wiem, czy o tej porze zdołam napisać normalny komentarz, ale się postaram ;d No więc, wygryna Resovii bardzo mnie cieszy ;d choć jestem kibicem Skry, to się cieszę. ;p Kto się lubi, ten się czubi, nie? ;) Ja jestem, jak najbardziej na tak, by oni się. ze sobą spiknęli, bo Sara mi bardziej do Dzika pasuje, niż do Kosy ;d Może noc upojenia alkoholowego, że tak to ujmę, zbliży ich bardziej i skończą, albo ograniczą te droczenie ;d Czekam na następny i dziekuję za info ;*
    Caluję, Happiness ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy informować pod komentarze, ;) Tak, jak obiecałam, informuję, że nowy u mnie: http://miloscwtwoichoczach.blogspot.com/
      Życzę miłej lektury,
      Całuję, Happiness! ;*

      Usuń
  48. Ciekawi mnie jak rozwinie się pomiędzy Sarą a Kubiakiem, aczkolwiek w dalszym ciągu wolę Kosoka :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Serdecznie zapraszam na dziewiątkę u mnie :)
    naranja-vb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Oo, końcówkę tego rozdziału lubię :) Lubię troskliwą Sarę, rzygającego Dzika, ich razem w jednym łóżku ♥ Chociaż obawiam się, co będzie, jak Dzik 'wydobrzeje'. :p Generalnie Sara i Misiek są idealni. Są idealni w każdej kłótni, w każdym starciu! Uwielbiam to, jak ich opisujesz.
    I tak szczerze, to nie lubię Kosy. To znaczy, może nie tak, że nie lubię. Denerwuje mnie. Nie wiem czemu, ale mnie irytuje. Aj, jestem dziwna.
    Czekam na coś nowego z niecierpliwością :)
    http://nad-przepasciaa.blogspot.com/

    + dodałam piątkę, jeśli masz ochotę - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam na kolejny rozdział, który znajdziesz na http://siatkowka-w-rytmie-rock-n-rolla.blogspot.com/.
    Pozdrawiam,
    Inna.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne, koleżanka poleciła mi tego bloga i musiałam przeczytać całość, tak mnie wciągnęło :D
    Uwielbiam dzika i czuję, że nieźle się wkręcił :p
    Czekam na kolejny rozdział równie genialny jak poprzednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. http://back-to-love-one-step.blogspot.com/ zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Informuję, że pojawiła się kolejna historią na http://lonely-moths.blogspot.com/2013/03/puzzle-uczuc.html, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na nowy odcinek ;)
    dzisiejszej-nocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak jak prosiłaś informuję Cię o nowym, drugim rozdziale na http://i-still-believee.blogspot.com/
    Zapraszam do czytania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kuwa, kuwa kuwa...Dwa rozdziały do nadrobienia, no nie wyrobie :/ Ale obiecuje, że jutro wszyściutko przeczytam bo aktualnie brak czasu :C
    Teraz zapraszam do siebie na 5
    http://zeby-zyc-trzeba-grac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurde, nie mogę się nadziwić, jakaż to silna, kumpelska więź narodziła się między Sarą a Zbiniem! :) Też chcę takiego kumpla, S., dasz radę załatwić? :)
    Dziku coś się robi zazdrosny, ojjj ojjj, i na dodatek o-rzi-ga-mi. :D

    OdpowiedzUsuń